Co je analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov neboli klíčovka je jeden z nejdůležitějších dokumentů pro online marketing. Jedná se o dokument obsahující nejefektivnější fráze spojené s Vaším byznysem. Ty jsou navíc rozšířeny o další metriky, které s nimi souvisejí a zároveň jsou kategorizovány. Osobně do analýzy klíčových slov přidávám ještě přehled konkurenčních webů a jejich základní analýzu. Své využití nalezne nejen u správy SEO, ale také u tvorby struktury (architektury) webu, tvorby a správy PPC kampaní a tvorby obsahové strategie.
Co analýzou klíčových slov získáte
Analýzou klíčových slov získáte dokument s návrhem nejvhodnějších frází určených pro Váš web.
- Seznam nejvhodnějších frází
- Seznam klíčových slov s relativně velkou hledaností a malou konkurencí
- Zjistíte, co Vaši zákazníci hledají
- Analýzu 3 konkurentů – na která slova jsou dohledatelní ve vyhledávání
- Zjistíte, které vstupní stránky na webu chybí
- Přehled o měsíční hledanosti klíčových slov (Google, Seznam)
- Seznam doporučení pro další postup
Cena analýzy klíčových slov
Analýza klíčových slov začíná na částce 6 900 Kč a odvíjí se od počtu stránek na webu, jeho složitosti a typu.
Doporučené služby
Nejste si jisti, která služba co znamená nebo nevíte, jakou službu si v určité fázi optimalizace webu objednat? Objednejte si SEO konzultaci.